Pirkuma līguma noslēgšanai interneta vietnē 9A.LV, lūdzam iepazīties un akceptēt SIA "PTP STORE", vienotais reģ.Nr. 40003708801 (turpmāk - 9A.LV) piedāvātos noteikumus:
1. 9A.LV piedāvāto preču pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
2. Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē www.9a.lv, uz vietas veikalā Rīgā, Dzelzavas ielā 120M, telefoniski +371 61303040 vai e-pastā:info@ptp.lv
3. 9A.LV visas preču cenas ir norādītas ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Cenai var tikt piemērota atlaide.
4. Par pasūtīto preci var norēķināties izmantojot bezskaidras naudas norēķinus, kas tehniski ir iespējoti 9A.LV vai veicot pārskaitījumu internetbankā.
5. Veicot pasūtījumu, nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai pircējs saņemtu instrukcijas, rēķinu, preču pavadzīmi u.c. nepieciešamo dokumentāciju.
6. Pasūtot preci, pircējs var izvēlēties preces saņemšanas veidu, lūdzu, skatīt sadaļu "Piegāde".
7. Klientam ir tiesības pasūtīto preci saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad saņemts apstiprinājums par preces pieejamību un piegādi.
8. Pirms sākt lietot iegādāto preci, lūdzam, preci lietot tikai saskaņā ar ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
9. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@ptp.lv vai pa tālruni: +371 61303040, norādot pasūtījuma numuru un datumu. Jūs varat atgriezt preci, nogādājot to Rīgā, Dzelzavas ielā 120M vai arī nosūtot preci kopā ar atteikuma veidlapu, izmantojot kurjerdienesta pakalpojumus.
10. Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība:
11. Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces servisa apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci, pircējam tiek izsniegta pavadzīme. Pirkuma dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Pirkuma dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā servisa dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.
12. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
13. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA "PTP STORE" saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.
14. Mārketinga aktivitātes:
15. Jautājumu gadījumā, lūdzam zvanīt +371 61303040 vai rakstīt uz e-pastu info@ptp.lv